GELAT DE TORRÓ (recepta amb geladora)


Després de l'èxit de l'espectacular gelat de xocolata, tenia clar que abans de festes, havia de trobar una versió igual de bona però amb gelat de torró.
I la veritat és que l'he aconseguit a la primera!!

Encara no he decidit l'apat del dia de Nadal, però sí les postres. Presentaré a taula unes tulipes amb gelat casolà de tres gustos. Xocolata, torró i vainilla, aquest últim, encara no l'he preparat mai, però sé que també serà un èxit (modèstia a part, que no tinc avia)

No m'enrotllo més i anem amb la recepta que al final és l'interessant...

Ingredients:
400 ml de llet sencera
400 ml de nata per muntar
300 g de torró de xixona
75 g de sucre
2 rovells d'ou
1 branca de canyella
1 culleradeta de maicena


Preparació:
Posar la llet en un cassó al foc fins que arranqui el bull i retirar. Afegir la canyella i deixar infusionar una estona. Afegir la nata al mateix cassó i reservar mentre preparem la resta d'ingredients.
Batre els rovells amb el sucre fins que blanquegi. Afegir un rajolí de la llet amb nata, *3/4 de torró i barrejar-ho bé fins que emulsioni. Afegir la maicena i tornar a barrejar.
Retirar la canyella de la llet i la nata. Abocar a poc a poc a la barreja sense deixar de remenar.
Posar-ho a foc lent-mig sense deixar de remenar fins que comenci a espessir. (ull que no arranqui el bull) retirar del foc i deixar refredar a temperatura ambient. Un cop fred, posar-ho a la nevera unes hores.

Després només queda abocar la barreja a la geladora uns 20 minuts i tindrem un gelat boníssim!!


* 1/4 part del torró l'esmicolem en trossets ben petits i els aboquen a la geladora durant els últims cinc minuts. És deliciós trobar petits trossets de torró al mejar-nos el gelat!

Comentaris

  1. Que exquisitez!!! Sin duda, el postre perfecto para después de una cena Navideña!
    Besos

    ResponElimina
  2. Mi helado favorito, me encanta el turrón así que me apunto esta receta.
    Un besito desde Las Palmas.

    ResponElimina
  3. m'encanta el gelat de torró, de petita era el que sempre em demanava....potser el vaig acabar avorrint perquè ara mai me'l demano, però igualment m'agrada molt! quin gustet que té....aquesta recepta va ideal per despres de les festes, quan et sobre torró per les orelles! petons

    ResponElimina
  4. Hola Núria! M'ha agradat conèixer el teu blog. Aquest gelat és fantàstic, i les fotos precioses. Em quedo com a seguidora!! Si vols visitar-me ja ho saps! Petonet

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'encanta que us encanti voltar pel meu bloc... No dubtis que m'hi passaré a visitar-te!

      Elimina
  5. M'agraden les receptes amb torró, jo avui al meu blog proposo unes galetes. Petons!

    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ana, deixens el enllaç, així podem tafanejar dos receptes de torró al preu d'una!! jejejeje.

      Elimina
  6. Con esa fotografía tan fantástica dan ganas de traspasar la pantalla y probarlo!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars